31 Μαρ 2009

Το ξέρετε οτι ...(iGoogle)



Πολλές φορές κάτι που εμείς θεωρούμε αυτονόητο για κάποιους άλλους είναι παντελώς άγνωστο.

Το διαπίστωσα όταν σε μία συζήτηση που είχα σε κάποιο φόρουμ ανάφερα κάποιο πρόγραμμα που χρησιμοποιώ χρόνια και πίστευα ότι υπάρχει σε όλα τα pc. Οι περισότεροι δεν το είχαν καν ακούσει, ούτε κατ'όνομα.

Αποφάσισα λοιπόν να αρχίσω μια σειρά post με αναφορές σε χρήσιμα-ες, δωρεάν προγράμματα - υπηρεσίες.

Το ξέρετε οτι με το iGoogle έχετε με το πάτημα ενος κουμπιού δορυφορική σύνδεση με τα καλύτερα τηλεοπτικα κανάλια όλου του κόσμου (CNN, BBC, ABC news,Sky news, Russia today, Rock tv, baseball channel, NASA tv, animation haeven, κτλ) κάθε είδους.

Αθλητικά, επιμορφωτικά, ειδησιογραφικά καρτούν και ότι άλλο μπορείς να φανταστείς.

Τό μόνο που χρειάζετε είναι ένας λογαριασμός Google κάτι που έχουμε σχεδόν όλοι.

Ενώ είστε συνδεδεμένoι με το Google (gmail, blogger,you tube κτλ) πληκτρολογείστε iGoogle και διαλέξτε tv online εγώ έχω επιλέξει και δύο εφημερίδες, τα mail μου, και τον καιρό. Αν θέλεις μπορείς να γεμίσεις τη σελίδα iGoogle υπάρχουν σωρό επιλογές.

Καθε φορά που θα ανοίγετε το iGoogle θα έχετε μια προσωπική σελίδα όπως την επιθυμείτε η tv μπορεί να καλύψει και όλη την οθόνη αν θέλετε.

Κι άλλες πληροφορίες για το igoogle


photo

7 σχόλια:

  1. M' αρέσει η ιδέα σου να ενημερώνεις για τέτοια θέματα. Θα φανεί πολύ χρήσιμο σε κάτι σκράπες σαν κι εμένα.
    Αυτό τώρα που λες εδώ, ούτε που μου είχε περάσει από το μυαλό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια.
    @ΓΙΑΝΝΗΣΒΕΡ κάνεις πολύ καλή δουλειά με τα παιδιά μακάρι να ήταν όλοι οι δάσκαλοι έτσι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ομολογώ ότι δεν το ήξερα. Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εχει ενα σωρό πράγματα η google.
    ειναι μερικά που δεν τα εχω ακόμα ψάξει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. εχει τίς καλύτερες επιλογές igoogle
    Όλα νοικοκυρεμένα.
    http:serifis.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή