11 Μαΐ 2009

Kalari, η πολεμική τέχνη που σαρώνει

Κεράλα, ομόσπονδο κρατίδιο της ΙνδίαςH Κεράλα είναι ένα από τα ομόσπονδα κράτη που απαρτίζουν την Ινδία.

Πρωτεύουσα της Κεράλα είναι η...Thiruvananthapuram και η επίσημη γλώσσα είναι τα Μαλαγιαλάμ.

Θα μου πείτε τώρα τι μας ενδιαφέρει εμάς, θα σας πω αμέσως.

Όσοι πηγαίνουν σε γυμναστήρια και κυρίως όσοι ασχολούνται με πολεμικές τέχνες θα έχουν ακούσει το Kalari τη νέα μόδα που έχει ενσωματωθεί σε όλα τα σύγχρονα γυμναστήρια της Ευρώπης.

Το kalari ή kalarippayattu αν θέλετε είναι η πολεμική τέχνη της Κεράλα.

Πολλοί θεωρούν το καλάρι ως τη μητέρα όλων των πολεμικών τεχνών. Kalari στη γλώσσα Μαλαγιαλάμ θα πει πεδίο μάχης.

Η ιστορία λέει ότι ο Ινδός μοναχός Boddhidharma δίδαξε τη τέχνη αυτή στους Κινέζους μοναχούς Σαολίν. Η φιλοσοφία του Καλάρι λέει ότι ο καθένας πρέπει να διαθέτει επτά δυνατότητες, δύναμη(vignesva), υπομονή(channiga), δύναμη να διατάζεις(vishnu), κατάρτηση(tadaguru), στάση(vadugashcha), έκφραση(kali), ήχος(vakasta-purushu).

Η τεχνική αυτή που μοιάζει κάπως με τη γιόγκα χρησιμοποιεί πολλές κινήσεις της Αγιουβέρδα που θεωρείται το παλιότερο καταγεγραμμένο θεραπευτικό σύστημα στον κόσμο.

Πολλοί είναι αυτοί που το χαρακτηρίζουν διαλογισμό εν κινήσει, είναι ένας τρόπος πλήρους εκγύμνασης το οποίο βοηθά να αποκτήσεις καλή φυσική κατάσταση μυική ενδυνάμωση και ταυτόχρονα πνευματική ενδυνάμωση και ηρεμία.


πηγη public life

6 σχόλια:

  1. ολα αυτα ταιριαζουν με την ιδιοσυγκρασία του ελληνα;;; απλη απορία....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολυ πολυ ενδιαφερον μου ακουγεται!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μου άνοιξες την όρεξη να μάθω περισσότερα γι' αυτό. Ως τώρα, καλύτερη μέθοδο ήπιας ενδυνάμωσης και πειθαρχίας θεωρούσα το τάι τσι, αλλά αυτό τώρα κάτι μου κάνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φωτεινή μου σίγουρα δεν είναι κατάλληλο για την πλειοψηφία αλλά εγώ πάντα υποστηρίζω τις μειονότητες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Γαλάτεια @Συνοδοιπόρε και μένα μου φάνηκε πολύ ενδιαφέρον και το έψαξα αρκετά, οι Σαολίν φτιάχνουν ένα παρτέρι με επτα σειρές λουλούδια το "puttara" στη νοτιοδυτική πλευρά του χώρου εξάσκησης του kalari.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ενδιαφέρον ακούγεται πάντως...

    Την καλημέρα μου
    και καλή συνέχεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή