2 Απρ 2009

"Dead man" "Ο νεκρός"

Η ταινία "ο νεκρός" "Dead man" του 1995 είναι η πρώτη κινηματογραφική επιτυχία του Johnny Depp με συμπρωταγωνιστή τον Gary Palmer.
Ένας νεαρός λογιστής από το Κλήβελαντ ο Ουίλιαμ Μπλέικ βρίσκει δουλειά σε μια μεταλλευτική εταιρία στην άγρια δύση .



Μετά από ένα μακρύ ταξίδι φτάνει στο προορισμό του μια άγρια πόλη που κυριαρχεί ο νόμος του πιστολιού. Εκεί διαπιστώνει οτι έχουν δώσει τη δουλειά σε κάποιον άλλο και δεν φτάνει αυτό τον πυροβολούν, τραυματίζετε και αρχίζει μια ανεπανάληπτη περιπέτεια.



Γίνετε καταζητούμενος φονιάς γνωρίζετε με έναν ινδιάνο και τον καταδιώκουν κυνηγοί επικηρυγμένων, είναι πλέον ο νεκρός...



2 σχόλια:

  1. "Ο νεκρός" είναι μία από τις ταινίες της ζωής μου. Όταν την είδα, ο σηνοθέτης και σεναριογράφος της Jim Jarmusch, έγινε ένας από τους αγαπημένους μου σκηνοθέτες, που δεν θυμάμαι να με απογοήτευσε ποτέ.

    Η μουσική του Neil Young, υπέροχη και καταλυτική για τη δύναμη της ταινίας, έκανε μοιραία το soundtrack, επίσης ένα από τα αγαπημένα μου.

    Παρ' ότι, έχω δει αρκετές φορές την ταινία, (χωρίς ποτέ να την έχω χορτάσει), η αναφορά της εδώ, με έκανε να την ξαναθυμηθώ και να νιώσω καλά.

    Η ταινία ωστόσο, είναι του 1995. Να 'σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ Συνοδοιπόρε θα διορθώσω το 1996
    Όταν είδα την ταινία για πρώτη φορά ήμουν σαν υπνωτισμένος όταν τελείωσε, πολύ καλή σκηνοθεσία, νομίζεις ότι είσαι εκεί μαζί με τον Depp.

    ΑπάντησηΔιαγραφή