13 Οκτ 2010

"Πόλη, Νοσταλγία Μου". Έκθεση στην Κωνσταντινούπολη

47 Ρωμιοί της Πόλης. Όλοι εξαναγκάσθηκαν κάποτε να την αφήσουν. Μετανάστευσαν. Την ζωή αυτών, την ιστορία τους, αποτυπώνει σε φωτογραφίες και έγγραφα η έκθεση "Πόλη, Νοσταλγία Μου" (Hasretim İstanbul Sergisi -- My Longing Istanbul) που θα μείνει ανοιχτή μέχρι τις 19 Οκτωβρίου στο Σισμανόγλειο Μέγαρο στην Κωνσταντινούπολη.


Από 23 Οκτωβρίου η έκθεση "Πόλη, Νοσταλγία Μου" θα είναι στην Αθήνα και από 6 Νοεμβρίου στη Θεσσαλονίκη.

Τα εκθέματα συλλέχθηκαν μετά από προσωπικές συνεντεύξεις με τους 47 Ρωμιούς της Πόλης που τώρα ζουν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Οι φωτογραφίες είναι παλιές και νέες. Οι φωτογραφίες για τα μέρη που αναφέρουν οι συνεντευξιαζόμενοι τραβήχτηκαν από τους οργανωτές.

Βιβλίο και ντοκιμαντέρ

Κατά τη διάρκεια των συνεντεύξεων οι 47 Ρωμιοί ρωτήθηκαν για τη νοσταλγία που νοιώθουν για την Κωνσταντινούπολη και για τις ημερομηνίες και αίτια της μετανάστευσης τους όπως επίσης και για τις οικογένειες τους. Οι παρεχόμενες πληροφορίες συμπεριλαμβάνονται στο βιβλίο που θα μοιραστεί όσους επισκεφτούν την έκθεση "Πόλη, Νοσταλγία Μου". στην Κωνσταντινούπολη.

Επίσης, θα προβάλλεται συνέχεια και ανά ώρα το ντοκιμαντέρ "Πόλη, Νοσταλγία Μου" στους χώρους της έκθεσης με σκηνοθέτη τον Tahsin İşbilen.



Οικουμενικός Πατριάρχης: "Οι Ρωμηοί της Πόλης θύματα πολιτικών συγκυριών"

My Longing Istanbul: Immigration and Longing Stories by Greeks of Istanbul" Exhibition

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου