Theatro Rematias
Στο Θέατρο Ρεματιάς, Πεζόδρομος Προφήτη Ηλία, Χαλάνδρι, Αθήνα Δευτέρα 24 /8 / 2015 στις 21:00 - 23:15
Σκηνοθεσία Μαρία Περέτζη
Ο Γκιλγκαμές, βασιλιάς της πόλης της Μεσοποταμίας Ουρούκ που τα ερείπιά της έχουν εντοπιστεί στο σημερινό Ιράκ, υποτίθεται πως ήταν τρισέγγονος του Νώε.
Το παλαιότερο ποίημα που έχει γραφτεί στην ανθρώπινη ιστορία είναι το έπος που περιγράφει τις περιπέτειές του Γιλγαμέζ.. Ένα σύμπλεγμα από δεκάδες ιστορίες, πολλές από τις οποίες εμφανίζονται στις μυθολογίες άλλων λαών, όπως των Εβραίων και των Ελλήνων.
Το έπος που διηγείται τη ζωή του Γκιλγκαμές είχε επιβιώσει μέσα στις χιλιετίες στην προφορική μνήμη των λαών τις Καυκασίας, μέσα από τις απαγγελίες των ασόκ, των παραδοσιακών αφηγητάδων
Σε ανασκαφές στην αρχαία Βαβυλώνα στα τέλη του 19ου αιώνα ανακαλύφθηκαν πήλινες πλάκες σε σφηνοειδή γραφή πάνω στις οποίες ήταν χαραγμένο το πρωτότυπο κείμενο. Πινακίδες που βρέθηκαν από τότε σε πολλά σημεία της Μέσης Ανατολής επιβεβαίωσαν τη γνησιότητα του έργου. Μέχρι σήμερα έχουν ανασυνταχθεί τρεις διαφορετικές εκδοχές του, η λεγόμενη Βαβυλωνιακή, η Σουμεριακή και η Ασσυριακή.
Facebook
Αλλες πληροφορίες και οδηγίες aetopoli@otenet.gr
Στο Θέατρο Ρεματιάς, Πεζόδρομος Προφήτη Ηλία, Χαλάνδρι, Αθήνα Δευτέρα 24 /8 / 2015 στις 21:00 - 23:15
Σκηνοθεσία Μαρία Περέτζη
Ο Γκιλγκαμές, βασιλιάς της πόλης της Μεσοποταμίας Ουρούκ που τα ερείπιά της έχουν εντοπιστεί στο σημερινό Ιράκ, υποτίθεται πως ήταν τρισέγγονος του Νώε.
Το παλαιότερο ποίημα που έχει γραφτεί στην ανθρώπινη ιστορία είναι το έπος που περιγράφει τις περιπέτειές του Γιλγαμέζ.. Ένα σύμπλεγμα από δεκάδες ιστορίες, πολλές από τις οποίες εμφανίζονται στις μυθολογίες άλλων λαών, όπως των Εβραίων και των Ελλήνων.
Το έπος που διηγείται τη ζωή του Γκιλγκαμές είχε επιβιώσει μέσα στις χιλιετίες στην προφορική μνήμη των λαών τις Καυκασίας, μέσα από τις απαγγελίες των ασόκ, των παραδοσιακών αφηγητάδων
Σε ανασκαφές στην αρχαία Βαβυλώνα στα τέλη του 19ου αιώνα ανακαλύφθηκαν πήλινες πλάκες σε σφηνοειδή γραφή πάνω στις οποίες ήταν χαραγμένο το πρωτότυπο κείμενο. Πινακίδες που βρέθηκαν από τότε σε πολλά σημεία της Μέσης Ανατολής επιβεβαίωσαν τη γνησιότητα του έργου. Μέχρι σήμερα έχουν ανασυνταχθεί τρεις διαφορετικές εκδοχές του, η λεγόμενη Βαβυλωνιακή, η Σουμεριακή και η Ασσυριακή.
Αλλες πληροφορίες και οδηγίες aetopoli@otenet.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου