Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πλήρως Αυτοματοποιημένο Υπόγειο Parking Ποδηλάτων στην Ιαπωνία

Στην Ιαπωνία, ειδικά στο Τόκιο η γη είναι πολύ ακριβή. Μπορεί χιλιάδες άτομα να μετακινούνται εκεί με ποδήλατο, άσχετα ότι δεν τα πάνε καλά με τους ποδηλατοδρόμους  θέμα προκύπτει με το παρκάρισμα των ποδηλάτων. Για μια σύγκριση δες τα χάλια των πεζοδρομίων της Αθήνας με τα λεγόμενα παπάκια, μηχανάκια και μοτοσικλέτες. Τώρα πολλαπλασίασε επί 5.

Το ποδήλατο και γενικά η ποδηλασία είναι τρόπος ζωής για κάμποσους συνανθρώπους και ευτυχώς  Δεν μολύνει, δεν έχει μεγάλα έξοδα συντήρησης. Θέλει όμως εκτός από παιδεία, υποδομές για να χρησιμοποιηθεί στην πόλη.

Τη λύση προτείνει να δώσει εταιρία με το concept υπόγειο αυτοματοποιημένο parking  ποδηλάτων.






Το αποτέλεσμα΄του κλασσικού χύμα παρκαρίσματος, εκτός από άκρως αντιαισθητικό, δεν είναι και καθόλου πρακτικό ειδικά για τους καημένους πεζούς αλλά αντιθέτως μπορεί να αποδειχτεί επικίνδυνο σε περίπτωση σεισμού, φωτιάς κλπ καταστροφών όπου πρέπει να καταφθάσουν ασθενοφόρα, πυροσβεστική κλπ.


Και μιλάμε για μια χώρα, την Ιαπωνία, που οι πολίτες, θεωρητικά, είναι γνωστοί για την αυτοπειθαρχία τους, τον σεβασμό νόμων, ωραρίων κλπ Αν παρατηρήσετε στη πρώτη φωτογραφία, παρά το χάος υπάρχει μια τάξη. Φαντάσου τι θα κάναμε εμείς. Αν ήμασταν ποδηλάτες και επιζούσαμε φυσικά από τους ωχαδελφιστές επικίνδυνους οδηγούς, για να μην πω τίποτα βαρύτερο.

Giken – ECO Cycle: Υπόγειο αυτοματοποιημένο με υπολογιστές parking ποδηλατών


΄
Υπόγειο parking ποδηλάτων στη Ιαπωνία
Υπόγειο parking ποδηλάτων στη Ιαπωνία. Φαίνεται η επίγεια μικρή εγκατάσταση(και το ποδήλατο) και ο υπόγειος μηχανισμός και ο αυτοματοποιημένος αποθηκευτικός χώρος



Η Γιαπωνέζικη εταιρία Giken Seisakusho Co., Ltd. με πρόεδρο τον Akio Kitamura,  εφευρέτη του silent piler(1975), σχεδιάζει μηχανήματα για κατασκευές και μηχανισμούς, ο νεώτερος εκ των οποίων είναι το αντισεισμικό υπόγειο parking  ποδηλάτων Giken – ECO Cycle.


΄


Το ποδήλατο διαθέτει microchip(ή καλύτερα IC tag) για το παρκάρισμα, και ο ποδηλάτης αντίστοιχη κάρτα με τσιπ ώστε να...πάρει πίσω το ποδήλατο. η όλη διαδικασία που κρατά 10-15 δευτερόλεπτα συνίσταται όσον αφορά το παρκάρισμα στο να φέρει ο ποδηλάτης κολλητά στην πόρτα το μπροστινό τροχό του ποδηλάτου οπότε το Giken – ECO Cycle αρπάζει το ποδήλατο, απομακρύνεται από το χαλάκι ο ποδηλάτης και πατά κουμπί, ανοίγει η πόρτα, και υδραυλικά και αυτόματα το ποδήλατα τοποθετείται υπόγεια σε άδεια καταγραφόμενη από υπολογιστή θέση.

Όταν έρθει να πάρει το ποδήλατο χρησιμοποιεί τη κάρτα.


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αττικό ζωολογικό πάρκο, χάρτης - πρόσβαση, πληροφορίες και βίντεος

Το Αττικό πάρκο είναι ένα από τα μεγαλύτερα ψυχαγωγικά και εκπαιδευτικά πάρκα για παιδιά και ενήλικες στην Ευρώπη. Θα το βρείτε στη Θέση Υαλού στα Σπάτα, Λεωφορειακή Γραμμή 319 ( Από το Σταθμό Δουκίσσης Πλακεντίας). Χάρτη για το πως θα πάτε οδικώς με αυτοκίνητο δημοσιεύουμε παρακάτω.

Κάποτε στην Αθήνα οι μοναδικοί ζωολογικοί κήποι ήταν ο Εθνικός (Βασιλικός) Κήπος με ελάχιστα είδη και τό άλσος της Ν.Φιλαδέλφειας πού είχε δύο ψωραλέα λιοντάρια, καμήλες, ένα ζευγάρι λύκων και ένα αλεπούδων τα ζώα ήταν σε άθλια κατάσταση γιατί δεν τα φρόντιζε κανείς.


Το Μάιο του 2000 στα Σπάτα άρχισε να λειτουργεί το Αττικό ζωολογικό Πάρκο. Ένας μοντέρνος ζωολογικός κήπος 190 στρεμμάτων που ίδρυσε ο Zαν-Ζάκ Λεσουέρ.


Update 7/2013
Sunset Wednesdays


Μπορείτε να πάτε στις 18.30, όταν πέφτει ο ήλιος, από τις 24/7, καλοκαιρινή προσφορά μειωμένου εισιτηρίου τις Τετάρτες στο Αττικό Πάρκο: 11 ευρώ για όλους! Ξεκινήστε τη βόλτα σας από τους νεοαφιχθέντες και παιχνιδιάρηδες Μυρμηγκοφάγους, θαυμάστε τον Ακίντα -το …

Όταν πάγωσε ο Βόσπορος

Στις 24 Φεβρουαρίου 1954 οι άνθρωποι στην Κωνσταντινούπολη ξύπνησαν με μια έκπληξη. Κοιτάζοντας στο Βόσπορο είδαν ότι ήταν "σκεπασμένο" με κομμάτια πάγου και μίνι παγόβουνα:



Μάλιστα, υπήρξαν σημεία(όπως μεταξύ Rumeli Kavagi-Poyrazkoy--ένα από τα πιο στενά σημεία
του Βοσπόρου) όπου άνθρωποι "πέρασαν περπατώντας απέναντι".

Τι είχε συμβεί; Ο Δούναβης μετέφερε μεγάλα κομμάτια πάγου στην Μαύρη Θάλασσα. Μέρος αυτών πέρασε τα στενά του Βοσπόρου. Οι ακτές σε Büyükdere, Çengelköy και Kanlıca γέμισαν πάγο. Αυτή η κατάσταση μέσες άκρες συνεχίστηκε έως το Μάρτιο.

Η θερμοκρασία είχε πέσει στους -6 βαθμούς. Η θαλάσσια συγκοινωνία σταμάτησε. Κι ένα Σοβιετικό πλοίο που βυθίστηκε.

Δε λέω, παλιότερα ήταν πιο δυνατοί οι χειμώνες στην Πόλη. Αλλά το να περάσω περπατώντας το Βόσπορο ξεπερνά κάθε φαντασία...

Ορισμένοι θα έχουν ακούσει από παππούδες γιαγιάδες για τον χειμώνα του 1929 στην Κωνσταντινούπολη. Συγκεκριμένα αρχές Μαρτίου πάλι θεάθηκαν κομμάτια πάγου, πάγωσε ο Κεράτιος, και στα…

Το Νιχώρι στο Βόσπορο (Yenikoy), Κωνσταντινούπολη.

Θα ξεκινήσω με το ποίημα του Καβάφη.

 "Το Νιχώρι" - Καβάφης
Ξένε, σαν δης ένα χωριό όπου γελάει η φύσις,
κ’ εις κάθε πλάτανο κοντά που κρύπτεται
 μια κόρη ωραία σαν το τριαντάφυλλο
— εκεί να σταματήσης· έφθασες, ξένε, στο Νιχώρι.

Κι όταν το βράδυ έλθη, αν βγης έξω να περπατήσης και βρης εμπρός σου καρυδιές,
στον δρόμο μη προχώρει του ταξιδιού σου πια.
Aλλού ποιον τόπο θα ζητήσης καλύτερον απ’ το Νιχώρι.

Τέτοια δροσιά δεν έχουνε αλλού στον κόσμο οι βρύσεις,
των λόφων του την αρχοντιά αλλού δεν έχουν όρη·
και με της γης την μυρωδιά μονάχα θα μεθύσης,
ολίγο αν μείνης στο Νιχώρι.

Την πρασινάδα που θα δης εκεί να μην ελπίσης που σ’ άλλο μέρος θα την βρης.
Aπ’ το βουνό θεώρει τους κάμπους κάτω και ειπέ πώς να μην αγαπήσης
αυτό μας το μικρό Νιχώρι.

Πως αγαπώ υπερβολές, ω ξένε, μη νομίσης.
Υπάρχουν τόποι εύφοροι πολλοί και καρποφόροι.
Πλην έχουν κάτι χωριστό, και συ θα ομολογήσης,
καρποί και άνθη στο Νιχώρι.

Εάν στης Κουμαριώτισσας της Παναγίας θελήσ…