Πλήρως Αυτοματοποιημένο Υπόγειο Parking Ποδηλάτων στην Ιαπωνία

Στην Ιαπωνία, ειδικά στο Τόκιο η γη είναι πολύ ακριβή. Μπορεί χιλιάδες άτομα να μετακινούνται εκεί με ποδήλατο, άσχετα ότι δεν τα πάνε καλά με τους ποδηλατοδρόμους  θέμα προκύπτει με το παρκάρισμα των ποδηλάτων. Για μια σύγκριση δες τα χάλια των πεζοδρομίων της Αθήνας με τα λεγόμενα παπάκια, μηχανάκια και μοτοσικλέτες. Τώρα πολλαπλασίασε επί 5.

Το ποδήλατο και γενικά η ποδηλασία είναι τρόπος ζωής για κάμποσους συνανθρώπους και ευτυχώς  Δεν μολύνει, δεν έχει μεγάλα έξοδα συντήρησης. Θέλει όμως εκτός από παιδεία, υποδομές για να χρησιμοποιηθεί στην πόλη.

Τη λύση προτείνει να δώσει εταιρία με το concept υπόγειο αυτοματοποιημένο parking  ποδηλάτων.






Το αποτέλεσμα΄του κλασσικού χύμα παρκαρίσματος, εκτός από άκρως αντιαισθητικό, δεν είναι και καθόλου πρακτικό ειδικά για τους καημένους πεζούς αλλά αντιθέτως μπορεί να αποδειχτεί επικίνδυνο σε περίπτωση σεισμού, φωτιάς κλπ καταστροφών όπου πρέπει να καταφθάσουν ασθενοφόρα, πυροσβεστική κλπ.


Και μιλάμε για μια χώρα, την Ιαπωνία, που οι πολίτες, θεωρητικά, είναι γνωστοί για την αυτοπειθαρχία τους, τον σεβασμό νόμων, ωραρίων κλπ Αν παρατηρήσετε στη πρώτη φωτογραφία, παρά το χάος υπάρχει μια τάξη. Φαντάσου τι θα κάναμε εμείς. Αν ήμασταν ποδηλάτες και επιζούσαμε φυσικά από τους ωχαδελφιστές επικίνδυνους οδηγούς, για να μην πω τίποτα βαρύτερο.

Giken – ECO Cycle: Υπόγειο αυτοματοποιημένο με υπολογιστές parking ποδηλατών


΄
Υπόγειο parking ποδηλάτων στη Ιαπωνία
Υπόγειο parking ποδηλάτων στη Ιαπωνία. Φαίνεται η επίγεια μικρή εγκατάσταση(και το ποδήλατο) και ο υπόγειος μηχανισμός και ο αυτοματοποιημένος αποθηκευτικός χώρος



Η Γιαπωνέζικη εταιρία Giken Seisakusho Co., Ltd. με πρόεδρο τον Akio Kitamura,  εφευρέτη του silent piler(1975), σχεδιάζει μηχανήματα για κατασκευές και μηχανισμούς, ο νεώτερος εκ των οποίων είναι το αντισεισμικό υπόγειο parking  ποδηλάτων Giken – ECO Cycle.


΄


Το ποδήλατο διαθέτει microchip(ή καλύτερα IC tag) για το παρκάρισμα, και ο ποδηλάτης αντίστοιχη κάρτα με τσιπ ώστε να...πάρει πίσω το ποδήλατο. η όλη διαδικασία που κρατά 10-15 δευτερόλεπτα συνίσταται όσον αφορά το παρκάρισμα στο να φέρει ο ποδηλάτης κολλητά στην πόρτα το μπροστινό τροχό του ποδηλάτου οπότε το Giken – ECO Cycle αρπάζει το ποδήλατο, απομακρύνεται από το χαλάκι ο ποδηλάτης και πατά κουμπί, ανοίγει η πόρτα, και υδραυλικά και αυτόματα το ποδήλατα τοποθετείται υπόγεια σε άδεια καταγραφόμενη από υπολογιστή θέση.

Όταν έρθει να πάρει το ποδήλατο χρησιμοποιεί τη κάρτα.


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το Νιχώρι στο Βόσπορο (Yenikoy), Κωνσταντινούπολη.

Όταν πάγωσε ο Βόσπορος

Αττικό ζωολογικό πάρκο, χάρτης - πρόσβαση, πληροφορίες και βίντεος